Sunday, February 15, 2009

hoYYyEEHhh..~~!

2 hari tak update blog.. knape..??? malas nak g beli krisnet.. hahahah.. lagi pun owang tersayang tak de.. jadi tak best lar nak on9... :D hampeh kan..?? uhuhuuh...

ape ape pun.. projek besar telah pun berjaya dijalan kan.. hahahahha..taniah kepada diriku sendiri.. uhuks.~! pasan.. tak lupe dieba n nabila yg bersama2 merancang serta memeriah kan lagi sesuana.. dan juga mangsa aku.. hahahhahaah....
projek besar aper..??? hehehhe..
tepat 12.30 malam.. diba aku n nabila tlah menyerah bilik iera bersame2 cake burfday iera....







tada...~! nie lar cake iera yg tak seberape.. sbb beli kat dlm UUM jer... tak banyak pilihan.. xpe.. tak kesah.. sbb tujuan utama bukan nak makan pun cake nie.. sbb aku bukan penggemar cake yg banyak icing.... tujuan utama cake nie dibeli.. adalah.. untuk menjadikan dier.. sbgi... produk kecantikkan..`! wahahhahahah.. oeYEAh..~! iera, nabila n dieba tlah menjadi mangsa krim icing di muka.. wahahhaha.. paling twok sape yg kene..??? aku arr..~!!! hhahahhaha.. sbb aku serang 3 3 .. walaupun kiteowang sambut beday iera.. tapi sume aku kene kan.. wahahahha.. ngeee.. asal aku nakal sgt.. hahahahhaha... aper hasil nyer.. pas cake nie kite owang wat main..????







tada..~!!! hakhakhak...~! aaa... super ring riang super ring hebat... hahahahha.. kami lar budak selekeh... huhuhuh... ops..~! lupe nak g tau.. yg kat cake tuh.. tulis.. iera dah tue..~! hahahah 19thn.. hihhihih... kijam kan aku...

pesta facial icing telah diadakan ngan gilang gemilang nyer pada malam tuh... huhuhuh..takkan wat pesta jer...



tadaa..~~ nie jer lar kami mampu.. hhahahah.. yeke..? setan tuh aku ar.. hahahahahha


pastuh kami pun kemas2.. then.. aku sambung study bm sbb pagi tuh aku ader exam mid term.. :D


-------------------------------------------------------------------------------------------

esok nyer...14/2.. hari ape ntah nie.. aku tak sambut.. tapi kiteowang kuar g ramai2 g kitra.. ramai lar sgt,.. aku iera n nabila jer...


mcm biase.. aku lagi ske mende yg tak dirancang.. dimana..iera kate nak g karok.. then.. pas makan aku tgk sume dah dressing macam nak g jitra,. aku pun twos ajak dierwang g jitra.. huhuhuhu.. sblum tuh.. kite owang g minum ice blanded..`! dimana.. kegilaan aku kian menjadi2...


huhuhuhuhu.. penat2... penat nak sedut.. straw besar nie.. huhhuhu... aa.... sedap plak tgk gamba nie.. vanilla with oreo.. sedap2..

then...g jitra... kiteoang wat aktiviti biase cam owang len.. karok... tapi.. diriku yg sengal lagi tak btol nie.. telah menghiburkan audiens aku ngan lagu untukmu by meet uncle hussien.. ahhahaha... gila2 ja..menyanyi.. cam owang tak btol.. huhuh.. tapi.. bak kate iera,.. abis jer nyanyi.. wat muke suci.. macam bru lepas nyanyi lagu siti nurhaliza.. cam slalu aweks2.. len karok.. hahaha..

then... kite owang tgk UPIN & IPIN.... aaaaaa best2.. taniah student MMU...~! tak sangka citer nie ley wat aku ternganga seketika cam aku tgk cite transfomer... tapi cite transfomer.. aku ternganga dari mule sampai abis.. sbb time tuh.. aku dok dpn sgt.. aku sendiri tk tau pe jadi sbnrnyer.. huhuhu.. okeh2.. back 2 upin ngan ipin.. mula2 citer dier slow sikit lar.. sampai masuk bab dierwang dah start nyanyi aku dah wat muke dah.. aaaa.. katon MESIA... tapi... biler dah start aksi lawan2.. tuh... uhh... syok2... n.. ader jugak.. babak sedey.. senang kate.. sape tak tgk n tak support cite nie.. mmg rugi lar.. sebab ase nyer.. dierwang nie.. dah bawak satu pembaharuan yg besar lam penfileman katon MESIA... respect student MESIA.. :D

itu jer ar.. nak cido.. antuk2,. papai..

2 comments:

Belog Cik Peanut said...

hohoho..aku bukan facial muka...krim rambut sekali...
alalalal...

weh, muka suci aku time tu menjadi ma...
sebabkan ayat muka suci tulah..
aku asyik dok sebut je skunk..

upin n ipin best!! sape nak belanja? aku on je..hahhhaha

Belog Cik Peanut said...

si kecik, kamu di tag..sila jjawab..hehehhe...di pakse tau..tak jawab siaplah ko..aku bagi interest lagi tinggi..hahahha...sila usha blog aku untuk tag,,lalalal


Powered By Blogger

Search