Thursday, February 12, 2009

ish ish......

hari nie mmg bosan tahap cipan.. cam yg post sblum nie kate... ptt g jumbli perak tuh untuk perarakan... k.kujas a.k.a rumate ku kate.. kol 9 bas akan angkut kite owang g pusat sukan.. tapi.. sbnrnyer.. 8.30 bas dah datang....



tapi.. tapi... sbnrnyer..mmg siap lambat.. 8.30 baru nak mandi... dah lar terlepas kelas.... cis.. ari yg malang....



tapi ptg.. macam biase.. kelas kegemaran... tak ley terlepas.. sanggup tak g training netball smate2 nak g kelas OB.. hahhaahh.. kelas lagi penting ma.... tapi.. ari nie.. tak bape nak best... sbb mamat jambu tak datang.. sob2.. ase tak lengkap g kelas... bak kate lecturer tadi... kite nie satu pasukan.. n setiap dari kite klu sowang tak hadir... tak lengkap... berbanding ngan kumpulan pulak berbeze... klu sowang tak hadir.. event still go on.. huhuhuh.. waaa... ari nie.. giler fokus lam kelas.. sbb satu kelas jer kut ari nie pegi...



aper2 pun.. assgmnt OB makin lame.. makin jelas n terang.. so dieba dah wat keputusan.. ntok ada kan perjumpaan setiap jumaat n selase... tapi esok tak der.. sbb aku ader exam... curik ayat diba.. 'aku kan watak utama.. klu aku tak der tak best larh..' hahahaha... dieba yg sungguh prasan.. tapi ari nie.. dieba cam muram skit mengenangkan masalah kerajaan kayangan dier tuh.. ehheheheheh.. aku doakan ko cepat dapat lik aper yg tertunggak tuh.... :)



mlm nie... saje post awal.. sebab kiteowang ader projek besar.. n harus dirahsiakan.... dimana...mlm nnt aku tak de lam bilik.. so...tak ley nak post blog... jadi aku decide post skung... hehehhehe...



dah 2 ari expo kat uum.. ari nie.. baru aku g usha expo.. pas lik kelas tadi... dok usha.. tetibe aku nampak satu yg best.....

tada... terjumpa plak baju cp nie.... aaa.. comei giler.... dier tulis... 'you are my baby milk' tuh baju ntok boy.. n for girl baju putih tuh.. baju putih tuh smart...

ader terfikir nak bagi ntok owang tersayang.. tapi.. tapi.. tapi....org tersayang tuh penah cakap suke barang yg kite hari2 boleh pakai... baju tak.. ye cakap macam tuh.. ermmm... tapi suke.. comei... klu ye pakai mesti comei.. hahahahahahhahahahahahh tak tau nak beli ke tak... tapi suke giler... comei.. comei.. comei.. hahahaahah.. aper lagi yg best pasal t-shirt nie.. emm.. promoter tuh kater.. baju tuh di design hanya 4 set je untuk setiap pasang.. so.. macam limited edition laa....aaaaa.... ske baju limited edition nie...

mlm nie aktiviti.. study........... refresh balik sume.. n harap2 dapat score.. doakan fara erh... :)

-end-

10 comments:

Fatin Nadia said...

ko sekolah kat ne??? maen netball??

fara said...

adui... dah abis skola lar..ah 20 thun dah.. huhuhuhu.. actually dulu skola smk jalan bukit... kenal kut.. popular ngan rugby.. macam.. kosas pun popular ngan rugby... minat giler netball erhh..???

Belog Cik Peanut said...

weh....kat ne expo tu?
nape aku tak tahu...
giler arh..
heheheh..
aku dah tahu projek jahanam ko tu..
hehehhe

fara said...

hahahahahahha..~~! tapi2... knape aku yg kene twok.. wahahahahahh.. ngeh ngeh ngeh.. projek besar aku berjaya ngan success nye.. ehehehhehehe.. ye ye.. padan muke..hahahahah

fara said...

expo kat tempat biase ler.. kat depan mall tuh.. kat tepi mall tuh.. tempat biase arr...

fara said...

warrghh..~~!! lagi satu bab nak refreshh.... antuk2...~!

Belog Cik Peanut said...

aik...nape aku tak tahu langsung tentang mall tu?
untuk pe?
hehheheh
wah, ko kan suka kenakan owang..
konfem2 dapat teruk..
hehehhe
\

fara said...

ish2.. macam mane nie iera... dah jadi hobi aku kenekan owang.. hahahhaha.. macam mane ngan lari dlm guni tuh... tak ley menang arr klu aku tak der.. wahahhahahahha

Anonymous said...

ko nak botol cucu upenya...
alalalla....[wat muke chomel bercahaya...ting]

nati ko beli tshirt putih,
aku lukishkan meh...[ikhlas nie...lagi limited edition..]
wahhahahahaha...
btol cucu ciap owg nyot2 ag..hahahha....ahaks!!

CikJa said...

pergh..itulah untungnye duk UUM.. tiap2 bulan ade expo.. kalu tak kuat iman.. bley jadi kayap.. hohoh.. next month pesta konvo plak.. hehehehe


Powered By Blogger

Search