Thursday, February 26, 2009

baru download picasa 3

ngeeee... walaupun aku tak reti sgt edit pic.. tapi aku tetap ske.. jadi.. time aku stress or... bosan... or... tak nak study for statistik.. aku pun edit lar pic.... jadi.. ada 3 jer baru aku edit.. n tak lawa pun.. malah lagi buruk.. tapi aku nak show off jugak.. hihih.. budak bru blaja pakai picasa... nak blaja adobe photoshop balik.. .banyak dah lupe...













picasa nie.. telah di suggest oleh cik nbie89 n cik peanut.. :D tu.. tu.. best fwen aku.. kengkawan matriks panggil keteowang aku=fara kecik n fara fariza as fara besar.. walaupun.. aku ase skung fra fariza lagi kurus dari aku.. tapi aku tetap nak ngaku aku fra kecik.. hahahah...
ada apa dengan fra..????
tiada apa2 dengan fra.. i do what i love to do.. what you see in me is really what who i am....
ngaaa.. tak ley upload plak pic tuh.. besar sgt.. huhuhuh.. kat mane nak compress pic erh..?? huuhuu

No comments:


Powered By Blogger

Search