Saturday, February 28, 2009

thanks cik peanut~!!!

memula nak mekasih banyak2 kat cik peanut kerana telah meng cun kan blog aku.. hahah. gile aku tak tau paper kat pasal blog upenyer.. huhu. tapi ngan usehe cik iera yg bergaya tuh telah meng lawa kan blog ku serta mengajar bende2 yg aku ase.. aku tak terpikir nak letak.. huhu.. mekasih sgt2.. arigato gozaimas..`!! :D


STatistIK....???

NGAA...~!!! pearghh.. tak tau lar paper dier susah ker tak.. tapi.. ermm.. insyaallah boleh kut.. tapi... tak pasti lar.. aaa.. susah kut.. ish2..

cecec.. kunun rajin arr... ngeee.. tapi nie bukan aku nyer.. aaa.. aku reti nak study kat lantai... nie.. rumate serta kawan baik ye ngah study kat bilik nie.. huhu.. tapi pelik tau care dierwang study group.. huhuh.. aper yg pelik..?? sowang tido.. sowang jaga.. sowang tido.. sowang jaga.. huhuuh.. ish3 pelik2 jer mereke nie.. huhuh.. tapi2.. pas 2 aku tgk due due pun dah lingkop.. twos diri ni melarikan diri ke bilik julie.. aaa.. bilik julie nie.. best skit nak study.. ceria.. walaupun dah kul 2 pagi..


EXAM STATISTIK 8.30P.M DI dewan mas... dewan mas ke..??? aaaaaaaaaa~!!!malu gila... upe2nyer kiteowang silap dewan.. ptt group O KAT DTSO... tapi kiteowang.. bertige.. iera,nabila n aku g dewan mas.. patut pun.. tgk sekeliling sowang pun tak kenal.. huhuhu.. ish3.. malu.. pelik! cam ne arr ley silap.. padahal.. nabila dah tgk LEARN CARE ... kat dewan MAS... iera plak tak penah silap... aku.. a very good follower.. hahahah.. tapi tak sangka arr ley silap dewan exam.. klu sowang2 tak per. nie.. skali 3 owang silap.. hukhuk2.. gempak... sah kiteowang nyer otak merewang2 lam kelas pikir nak makan aper ari tuh hohoho.. sbb dah biase.. pas kelas stats kiteowang g mamam same2.. huhu..


nie arr muke frust nabila.. kunun2 frust arr... ahaks...ngee.. show off pencil box.. hahaha.... ari nie.. awal2 pagi aku dah dapat msg dari syira ajak kuar.. g jitra.. naek keta.. nak la aku g klu naik kete.. tak yah bayar tambang rm3.50 naik bus.. hihi... baru jer kuar DPP SIME DARBY a.k.a dpp aku.. tersempak plak ngan nabila.. siap bawak waffle ntok aku.. haha.. terharu.. jadi2.. aku pon soh arr member kepada syira tuh.. Ida.. benti.. tanpa dirangcang.. nabila ngan baju koke nyer.. siap bawak kale luna tuh aku ajak g jitra.. so sampai2... kiteowang g usha baju.. jumpe satu blazer.. arr.. lawa giler.. tapi bile aku pakai... erkks..~!!!???ngaaa..~! pelik gile badan aku dari blakang pakai baju nie.. hukhuk2.. asal nampak sase.. aaa.. buruk gile... hikhik kale pink.. ngaaa.. sejak bile plak aku ske kale pink.... uhukz..~!? bukan takat blazer nie aku test.. tapi ngan dress2 sume aku try.. huhu.. layan ngan nabila.. syok2.. tapi satu pun tak beli.. hahhah. mesti bengang jer brader yg jaga kedai tuh.. hikhikhik..


then.sementara tunggu nabila g cek mate.. aku jumpe spect yg wat pertama kali nyer.. aku ase sesuai giler ngan muke aku..muke aku kecik.. jadi sgt susah nak cari spect yang sepadan ngan tudung skali.. slalu dapat spect yg bagi tudung tuh terkangkang.. jadi giler tak best..



smart arr spect nie.. kale putih.. walaupun kontra ngan kale kulit.. tapi smart arr.. tapi2.. disebabkan ptptn sem nie dapt skit jer.. aku terpaksa la menahan diri ini daripada membeli spect yg bergaya tuh serta sesuai ngan muke guwe yg kecik nie.. ihhih.. jeles nyer tgk nabila li spect... kale merah.. smart2.. jeles2.. huhuhu... uwaa.. ngape lar aku tak apply JPA same2 ngan kowang.. hukhuk..


KFC time..`!!


pearghh..`!! lame giler tak melantak KFC... sob3.. macam sedih jer bunyi dier.. ye ar.. nak cam ne.. UUM kan jauh dari banda.. klu dapat makan fast food macam nie.. mmg heaven lar.. huhuh..




diba ngan ida.. diba nga khusyuk bagi pandangan nie..... syira ngan nabila.. hukhuk.. nabila smngt bercerita kawan baiknyer.. hihihih....


k lor.. mau out.. sok kelas pagi.... papai..

No comments:


Powered By Blogger

Search