Thursday, November 18, 2010

bukan slah MOTOR!


okeh.

orng selalu klu xcident akan slah kan motor..
motor bawak laju sgt lah.. motor bawak mcm haram lah..
motor bawak cilok sana cilok sini lahhh..~

dah kalu krete bwk mcm haram slah moto jugak ker??????



tadi aku g lawat member aku xcdent moto n kete.

kawn aku moto. n orng yg tak bertanggungjawab tuh kreta.

hey pemandu keta kancil itu. kau mmg haprak.

aku marah. sbb aku juga pembonceng motorsikal.

sudah lah kau buat U-TURN TIBA-TIBA kat tempat DOUBLE LINE.
TAK bagi SIGNAL pulak tuh..
sudah lah LESEN kete kau DAH MATI..
terang2 KAU SALAH...

tak pulak kau nak pegi melawat member aku tuh.
KAU MEMANG PEMANDU Yang HAPRAK!

sbb kau~
member aku merana
sbb kau
member aku kurang upaye!
sbb kau
jari member aku ......
sbb kau
kaki kawan aku .....
sbb kau !
muke kwn aku hancor!

TAK ke KAU rase berSALAH!?
sekurang2 nya dtg lah bertanye khabar...
sekurang2 nya call or msg..

ini. member aku yg kene contact kau..
cube klu perkara ini berlaku lam adik bradik kau..
cube klu perkara ini berlaku kat kawan2 baik kau..~ ?
cube klu kau yg terkene kat batang idung sendiri..

baru kau tahu betapa beban nyer seseorang yg menanggung kesakitan. bukan sehari dua. berbulan2 OK.

ini dah kali ke-5 sahabat aku terlibat dengan kemalangan moto kereta.
n 2 sahabat aku kurang upaya. 1 seorang meninggal dunia. (al-fatihah arwah farhan)selebihnya sembuh seperti sedia kala. tapi besi dlm bdn tak terkira.

tak kire lah moto or kete. guys out there. please drive secara berhemah.
cermat. dan tidak gelojoh. seriusly. igt lah orng tersayang.

*igtan untuk diri sendiri jugak* :)

No comments:


Powered By Blogger

Search