Sunday, July 12, 2009

jangan salah sangka diriku yg baik ini... :D ahahahah

okeh.. since aku kejap bagi n kejap tak bagi blog aku jadi bacaan umum..

n since... most of my family yg bace blog aku.. ish3... ader ke kate ader mende aku nak rahsia kan..

mana ader rahsie.. aku budak baik lah.. huhuhuh.. :D

atau sebenarnya aku majuk ngan family aku sbb sume tak bagi aku bawak kete sem 3 nie..

disbb kan.. since aku nye subjek sume dah masuk paper 3000 ++ ..
n since sume lecturer aku bagi assgmnt yg kene kuar untuk cari owang untuk dijadikan bahan assgmnt.. aku pun nak le kete untuk digunapakai untuk kuar senang...

n since aku jadi ajk makanan untuk KLK = kegiatan luar pelajar untuk kokurikulum yg akan diadakan di SEDIM.. dimana lecturer kiteowang nak kiteowang yg masak senediri.. jadi kene bawak sume bahan siap2 ke SEDIM.. beli barang.. takkan nak beli lam uum.. mesti nyer mahal..

n since aku jadi ajk untuk daki gunung aper ntah kiteowang tak tetap kan lagi.. dimana kiteowang kene g jumpe owang2 berkenaaan untuk melakukan aktiviti ini..

n since aku jadi setiausehe block yg aku sendiri tak tau lagi aper keje aku lagi.. hahahah..

n since.. aku tak nak jadi.. owang yg dah ader lesen bertahun.. tapi sbb sambung blaja.. n lame tak bawak kete jadi takut lik bawak kete... n bile bawak kete lik.. macam owang tak der lesen..

jadi bagi aku.. aku sgt memerlukan kete... hihihihihi......

TAPI....

since aku (bape banyak kali since da~~!) baru jer dapat lesen.. *tapi lesen aku full tau.. tak main lah P.. wahahahah* *blagak giler.. wahhaha!*

n since aku tak der sticker yg membenarkan aku bawak kete lam uum..

n since akak aku yg second n atas aku tak bagi lagi bawak kete...

n since aku sgt tend to go to melancong n merewang2...

n since *aku ase lah..* my parents tak percaya lagi aku bawak kete..
-walaupun aku dah bawak kete mak aku.. *aaaa.. impian tercapai.. hahaha* n aku slalu brebut bawak kete mak aku ngan ain.. n slalu nyer ain yg menang... n aku terpakse bawak kete manual... *dan dan jer slalu brebut ngan ain kan..?? hahah*

jadi.. since aku pun tak tau aper solution nyer..

aku pun biakan post aku tergantung sbegini.. hahahahha... :P

okhe3..kembali kepada tajuk asal..
bukan niat ku untuk menimbulkan salah sangka diantara pembaca2 blog.. or family ku.. or kawan2 ku..

aku cume.. pikir.. aku nak fokus kepada my study.. n ase.. macam.. aku nak buat banyak aktiviti luar... n nak bz kan diri ini... yg ske pada life yg pack.. :D

dengan harapn..kunun nyer aku bz giler lah.. sampai aku tak sempat nak update blog.. hahahah.. poyo o jer..

tapi akan sgt rare update (ckp jer nie....ntah3 hari2 update) depends on aper story yg dah aku lalui as a student,doughter,friends,enemy?? huhhu, or as a lover?? haahahah... belom lagi.. :D

tapi wat masa skung nie.. sgt merindui org yg jauh dimata tapi dekat dihati.. sgt3 merindui n ase demam3 rindu org2 yg jauh tapi dekat dihati.. hihihih..

miss YOU!


No comments:


Powered By Blogger

Search