Sunday, June 28, 2009

pesta durian!!!!!

bukan saje pesta durian.. tapi pesta sendawa durian eh.,.! erhh~~!! busuk giler kan..??


tapi nak wat cam ne.. mmg family aku ske giler durian..
hari nie.. bf nyer... pakcik yan.. huhuh n ain telah diarah kan oleh ayahku.. untuk membeli durian d langat... dengan hanya berbekal rm50...

ain n yan telah berjaya membawa balik 3 plastik besar yg dipenuhi ngan durian....
*mmg banyak giler... pagi tadi makan ramai2 ari baru sat tadi sambung makan lagi... aaaa.. mmg panas badan ler dibuat nyer...

walaupun dah 2 kali round.. dimana family aku mmg sume monster bab makan kan.. pun still tak abis,. hahaah.. banyak giler....

*makan ramai3 kan sronok.. brebut2.. kadang2 tuh.. macam tak nak.. tapi tgk orang len semangat jer rebut2.. lagi2 biler dapat yg part kucing tito tuh kan.. hahahahah.. mmg dah tak ase kenyang nyer.. lapar balik.. huhuhu

ooooo..`~~ good news...

balik2 jer.. aku tgk.. ayah aku dah beli portable wireless... n dah ader satu pc kat umah..~~ ooo.. akhir nyer....

walaubagaimana pun.. portable wireless tuh pakai line 3g kan.. hurmm.. sgt menghampakan biler line 3g kat umah aku tak kuat langsung.. apekan daya.. umah kt tepi2 lalang jer kan... hahahha..

tapi.... ada tapi.... portable wireless tuh tlh berjaya.. meng connect kan sume lappy n pc kat umah nie... jadi.. kiteowang sume ngah ketagih men conter strike.. huhuhhhu..so far.. aku tak tau lagi men war craf.. jadi.. klu dah tau men..aku ase.. mmg jadi giler lah umah nie.. cam cc lah pulak ase nyer.. hahahha

jadi biler hujung minggu.. or biler malam jer menjelang jer.. akan berlaku satu perang yg amat dasat di umah aku.. huhuh.. sume akan jerit2.. huhuhu.. antara ayat2 yg biase didengari..

*aaaaaaaaaaaaaaaaa~~!!!!!!!!! ami apsal tak cover fara..~!??
*weh~! tak sempat tembak lagi dah mati~!!!!!
*jaga tempat ko~~!!!
*siot.. ko tembak dulu!

huhhuh.. manyak lah adegan2 yg tak dapat digambarkan.. sbb sume nak bunuh org banyak...

tapi..... tapi,.... aku tak teror langsung pun.. klu ami n ery dah bunuh 80 lebih owang kan.. aku baru bunuh 30 lebih orang jer... huhuhuhuhuh

*sbnrnyer.... sbnrnyer.. dierwang buli aku.. bagi tempat tak der owang.. sob3.. hahahhahah

but so far.. kiteoang enjoy lah men cam cacat jer.. huhuhuh..

weee..~~~ gonna miss sume nie.. huhuh.. aaa.~~ going back uum 3/7/2009..~~ shoot! bang bang!

dah penat dah berjuang untuk negara.. going to sleep now... kroooh kroOoh~~!


No comments:


Powered By Blogger

Search