Tuesday, June 16, 2009

ngeee..~~ hari pertama kelas....

First day e-com class..... e com stand for English communication...


Tak kesah lah.. nie blog.. boleh je.. tiada larangan. Hehehe..

Pagi2 tuh.. smngt lah kiteowang bangun.. biase lah.. first class kan... mesti lah semngt.. siap2... kol 7.20 dah siap trun dah.... aku kunun2 g lah pejabat TNB... nak daftar.. sbb ku datang lewat.. jadi pejabat dah tutup.. aku try jer lah... g.. tgk2.. dah tutup... aku pun g lah class ngan member aku jalan reramai.. macam biase.... hurmmm..

Sebelum sempat aku sampai ke lecture hall tuh... kaki aku dah melecet abis.. *kasut baru lah katakan.. huhuhu* tuh lah.. tak geget dier dlu.. dier geget aku puas2.. huhuhu.. sampai koyak kulit aku.. ish2.. pedih giler..

So aku suh member aku jalan dulu.... sbb aku dah tak tahan giler.. dok tahan air mata jer.. sebaik tak darah kan..

Memule.. ikot pale kretip tak creative sgt tuh kan.. aku als arr ngan daun.. tapi ase.. macam lagi sakit jerk an.. jadi.. aku duduk balik.. hurmm.. nak jalan pun tak ley dah.. mmg sakit tersgt2.. tapi sbb smngt nak g kelas gak.. aku jalan lah macam orang tempang... lalu plak.. kawan aku lagi sorang.. hawa... budak stam.. aku pun ngan tanpa segan dan silu tuh... mintak plaster kat dier... hurmmm.. so seblum aku letak plaster.. aku koyak abis lu kulit2 tuh.. then.. baru aku letak.... tk der lah sakit sgt... jadi aku pun g kelas....

Masuk2 jer... tgk2.. upenyer2.. aku satu class ngan fayadhah.. ima.. ayu.. atin... banyak gak arr kenal.. jadi.. ati yg pilu tadi tuh.. dah brubah jadi happy giler.. mmg bising giler.. borak2.. atas bawah kiri kanan sume aku nak borak... uhuhuhuh... lecturer plak datang lambat....

Hurmmm... mcam biase.. aku slalu kagum ngan melayu yg ley speak fluently in English... lagi2.. klu dier sebut.. sebutir2..... skali lecturer aku phd in grammar da..~~~ dr. J... hehehe...

Aku ske sgt kelas bi.. sbb ckp bahase len selain dari bahse melayu.. tapi.. bi aku tak power langsung pun.. sbb tak penah nak amalkan.. cakap rojak jer... hahah

Class start kol 8-12 2-5... tapi biase nyer.. akan ader lagi gap antara mase2 tuh lam 30 – 45 mins..

Jadi.. dsbb kan,, dah lame tak ader jadual pack maacm time matriks dulu.. badan ase letih giler.. nie pun.. rumate aku sume dah tito... baru kol 11.35... hurmm.. pagi2 kene rebut toilet.. sbb sume class start kol 8 am.. balik kelas pun berebut toi2.. sbb sume abis kelas kol 5.. makan pun rebut jugak.. sbb banyak kafe tak bukak.. huhuh.. tersgt lah macam matriks... heheh... tapi ske jadual pack.. letih tapi seronok.. ader je mende kite kene buat next.. tak der lah ase macam peargh! Buhsan giler tak der aktiviti... hihihi..

Oklah.. nak iron baju.. da...~~~

No comments:


Powered By Blogger

Search